watchmen, lördag och framtiden

Idag är det lördag och igår såg jag och Nicklas watchmen. Jag fattade faktiskt inte mycket av filmen och den var sinnesjukt dålig. Såklart tyckte Nicklas att det var den bästa filmen han har sett på länge. Men personen brevid mig gav ifrån sig ett snarkljud och tittade snabbt runt ifall någon skulle ha märkt. Haha, jag gjorde. Och jag kan faktikst inte klandra honom för filmen varade i 2 h o 47 minuter. Det var ansträngande att hålla sig vid liv. Men att tillbringa några timmar tillsammans med Nicklas uppskattar jag verkligen så det var ändå inga bortkastade pengar eller tid.

Annars ska jag titta på tv, sova och äta chips hela dagen... Senare ikväll är det Robinson och min spansklärare Raffe är med! Ska bli kul att se, när jag hade han i skolan så var alla småtjejer totalt förälskade i honom. men jag var lite smått rädd för han var ganska sträng. Jag fick alltid gå fram o skriva på tavlan kändes det som.
Nicklas jobbar idag och därför händer inte mycket. Jag känner mig faktiskt lite smått irriterad på mina föräldrar, dem tycks alltid göra allt så komplicerat av småsaker. Ska bli skönt att flytta i april. Nicklas och jag. Än så länge har jag sparat ihop 14000 till lägenheten. Ska göra till mitt palats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0