Imorgon är det fredag...(skrivet i torsdags, publicerat idag)

Imorgon är det fredag och det är jävligt skönt måste jag säga. Har varit en tråkig men snabb vecka som äntligen har kommit till sitt slut. Jag har jobbat hela veckan och jag har varit som ett argt litet bi på jobbet, känner att jag har förändrats som person sedan jag började jobba där. Alla ska alltid vara störst, bäst och vackrast... och alla försöker klargöra det för alla.... genom att trycka ner andra. Jaja, hursomhelst fick jag utbrott på en kärring idag som fanemej aldrig har nått positivt att säga. Jag är trött på att folk tror att jag ska nika och le och hålla med det dem säger. Men idag kokade det bara över. Jag har inte längre ork att tillfredställa andra. Jag tillfredställer hellre mig själv för jag älskar mig själv mer och om folk går omrking och hatar mig så får dem faktiskt göra det då. Men jag kan vara hur snäll som helst åt personer som är lika snälla mot mig. Men visar dem otrevlighet så ska dem få likadant tillbaka. och det gör att jag känner mig bättre som människa


När Nicklas satt och åt sina chicken noodels så berättade han att hade kollat på tv kvällen innan. Jag hade somnat och snusade skönt tills jag fick mitt ultimata utbrott där jag skrek: KAN DU INTE HÅLLA KÄFTEN? JÄVLA IDIOT HELVETE!!!!!!! Nicklas blev riktigt rädd och släckte tv:n då han trodde jag skrek på honom... Men så var inte fallet. Jag fick ut mina agressivitet från jobbet i min sömn.

Nog om jobb, jag har beställt hem ett pulver som ska göra mig fet. Jag trivs med mig själv och den jag är verkligen men skulle gärna vilja gå upp 10 kilo, främst för att slippa andras gnäll om min undervikt. Och även för att undervikt inte är snyggt enligt mig. Pulvret väger 6 kilo och ja Nicklas får helt enkelt hjälpa mig bära det hem. haha....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0