Caroline af Ugglas bye bye =,(

Först och främst kan jag tala om att jag är lite irriterad och upprörd då Caroline af Ugglas inte vann Melodifestivalen. istållet vann det därra skitopera bidraget. Jag tror det svenska folket har svårt för Caroline då hon inte än en perfekt sångdiva som dem flesta vill se istället. Men hon levererar känsla och är dessutom det enda bidraget som har gjort det.

Jaja, nu går vi vidare... Sitter och tittar på Sin City. Tycker det är en väldigt bra film faktiskt som är vacker att se på.

Kan även berätta att jag klarade mitt hygienkörkort med 75%! Skönt att ha gjort det klart. Får lite ångest när jag tänker på jobbet om jag ska vara ärlig. Trött på skiten om jag ska vara ärlig. Trött på honom och hans blickar. Han säger att han vill ha mig, ger mig frukt och älskar min parfym.  Är trött på det nu för han leker med mitt psyke.


Jag planerar att köpa 2 nya jeans. Såg att mina favoritjeans har gått sönder i röven. Har haft dem så länge men är så fina-borsett från hålet. Känner mig annars väldigt ofin idag. Har inte orkat fixat till mig, och varför ska jag då det är lördag och jag är ensam i mitt rum i min stora fina säng.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0