fredag kväll

Nu var det fredagen den trettonde igen och jag sitter här i sängen med laptopen och kollar lite halvt på Lets Dance. Jag har inte tyckt om denna dagen alls. Gick upp 20 i 5, arbetskamraterna är pain in the ass minst sagt och kommenterar i princip på allt jag gör och inte gör. Tillslut fick jag nog och fick ett smått utbrott på en kille som tyckte jag såg sur ut...

Jag- Vaddå sur? Jag är inte sur..... Men du gör mig jävligt sur om du kommenterar att jag ser sur ut.
Killen -haha
Jag- Och hur ser du själv ut? Du ser inte så jävla glad ut? Lägg inte i hur jag ser ut. Ska jag stå och le när jag skurar golvet? Det är inte normalt.
Killen - Men jag är alltid glad HA HA HA
Jag- jaha

Sen gick han. Tänk att något sånt litet kan bli så stort. Nu i efterhand tyckte jag det var lite kul men då kände jag att jag bara ville slå alla med moppen hårt i magen och springa hem och gömma mig under täcket.... Jag tror att han är sur ¨på mig efter att jag nekade att följa med han efter jobbet.

Nu loggade Nicklas in på msn.... yeahyyyyyyyyyy. Helt otroligt vad tråkigt man har utan honom, seriöst vilket meningslöst liv jag skulle ha haft. Han är förkyld.

Jäklar vad snygg Laila var ikväll! Shakira shakira!

Just det, idag hade jag en rätt intressant/sorglig diskussion med en praktikant på jobbet. För er som inte vet så får praktikanter oftast rätt till gratis mat på arbetsplatsen. Hon sa till mig att om maten inte hade varit gratis så skulle hon inte ha ätit den fr hon har inte råd. Hon är en fattig ensamstående 45 åring som ams skickar runt til massa arbetsplatser som inte ger jobb. Tycker det är förjävligt. FÖRJÄVLIGT HELT ENKELT!

Iallafall, efter jobbet sprang jag in på HM och köpte en ny kajalpenna (min gamla har blivit mystiskt misshandlad av en mycket agressiv person vid namnet s i v . Blyertsen är alltid av varje morgon och när man inte hittar pennvässaren så trycker man hårdare mot ögat för att få fram färgen vilket bara leder till smärta och irritation.... och rosa irriterade ögon. Så därför har jag köpt en ny från LOREAL CONTOUR KHOL som har en mjuk blyerts och sitter länge, 75 kr! Dyrt! men tror faktiskt det är värt det.

Just det, sandras bebis har blivit 2.5 cm lång!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0