Fredag hela veckan!

Hej! Jag ligger här i sängen och skrattar åt shaggy som ligger brevid och ger ifrån sig konstiga läten. Nu vet jag vad han har för sig när vi är och jobbar, han sover och sover och sover. Till och med när man försöker leka med honom så vill han inte-för han vill sova! Jag vaknade 9 och tänkte det var lika bra att gå ut en sväng med honom, men det var för tidigt för honom, han vill ju bara sova!

Jag gick till ams idag då min handledare skulle fylla i min lapp till försäkringskassan, men idioterna har ändrat öppetiderna så dem har bara öppet tre dagar i veckan nu, idioter! Gick dit helt i onödan. Irriterad som man var gick man hem med motvind och märkte att jag hade tagit på mig alldeles för mycket kläder. Plötsligt tutade en lastbil på mig och jag blev så jäkla rädd att jag svalde mitt tuggummi. Jag fattar inte varför dem ska tuta?! 

Nu har jag iallafall duschat och solen skinner så fint ute. Det får bli en till runda med shaggy senare... Senare idag ska jag och Nicklas hyra film och äta pizza.

Min fetmadryck har inte gett några resultat ännu, men det har ju bara gått 4 dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0